Fullt upp

Gick i skolan till 3 ungefär idag, sedan åkte jag direkt till jobbet och käkade lite och sedan började jobba. Slutade vid 10 och åkte direkt hem och duschade. Ska snart gå och lägga mig nu för imorgon ska jag upp tidigt för att sälja lite saker på en loppis med mammi. Någonstans i Trekanten tror jag det va, be there! ;) Efter det ska jag åka direkt till jobbet och jobba 12 timmar, slutar alltså vid 04.00. Därför kommer jag, som ni säkert förstår, inte uppdatera särskilt mycket imorgon, om inte något mobilinlägg. Vi får se :) Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Toril ♡

Hej! Vilken fin blogg du har! kika gärna in min om du har tid :)

2012-09-01 @ 15:28:07
URL: http://torilcat.blogg.se
Postat av: Anonym

Jätte fin blogg! :)

2012-09-01 @ 20:55:31
Postat av: Klara

Vilken häftig bild! Lite sent ute med att säga det kanske, men så är det! :)

Svar: haha, tack så mycket! :)
rebecka johansson

2013-04-13 @ 22:05:22
URL: http://www.klaramarklunds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0