Idag ska jag vara duktig!

Har nu bestämt att jag ska börja vara nyttig (igen)! Sluta äta sötsaker och fet mat och istället äta nyttigt och så regelbundet jag kan och nyttiga mellanmål osv. Dessutom ska jag börja träna lite smått igen. Istället för att ha långa, tråkiga träningar som man tröttar ut sig till max på som man ändå tröttnar på efter en vecka och det slutar med att man ligger framför tvn istället, ska jag numera ha lite lagom långa träningspass och lagom jobbiga. Idag ska jag ut och gå 20x2 minuter. Jag ska gå till affären och och köpa lite nyttiga saker så som blåbär, avokado, linfrö osv. Sedan ska jag gå hem igen. Efter det ska jag äta ett mellanmål och sedan bege mig ut på cykeln för att cykla ca. 4 km till ett ställe och fota lite och sedan cykla tillbaka hem igen. Duktig va? Så jag ska alltså ut och gå några gånger i veckan, och ha lite hemmaträning några dagar i veckan. Dessutom ska jag sluta använda bilen till onödiga ställen, som till exempel till affären och till fotoställen som inte ligger allt för långt bort osv. Vi får se hur länge detta håller! ;) Hehe. Ska verkligen försöka hålla i det nu!
Hahaaa, bild från i tidigt vintras när jag var i Stockholm med Rasmus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0