Möblerat om lite

Någon som är sugen på att se mitt rum? Komentera då i detta inlägg att ni vill det så fixar jag det ;). Har nämligen precis möblerat om lite. Tyckte om rummet mer som det var innan, men det såg så lustigt ut att ha ett bord bredvid sängen då så jag hade inget där. Men eftersom jag i princip alltid måste ha ett glas vatten bredvid sängen tröttnade jag efter ett tag på att ha glaset på golvet så nu flyttade jag sängen så jag kunde ha ett bord bredvid ;).
Annars har jag inte gjort särskilt mycket, har utövat ett litet kort träningspass och varit hos Rasmus innan han började jobbet. Nu ska jag umgås med mamma lite och sedan göra lite middag.


Kommentarer
Postat av: Emma Håkansson

supercool bild! skulle gärna se ditt rum! :')

2012-08-15 @ 12:35:30
URL: http://emmahakanssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0