Never say never

När jag kom hem hade min söta mamma köpt en tröja och en jättefin klänning till mig! Precis en sådan som jag velat ha hela sommaren :D. Ska visa bilder på den någongång när jag orkar fixa mig fin och ta lite självporträtt.
Bilderna på Granten blev nog helt OK. Hon fick minneskortet så hon kunde ta bilderna så ni får se dom imorgon när jag fått tillbaka det ;). För övrigt ska jag efter skolan imorgon jobba en stund, sedan direkt fixa mig och sedan gå ut. Kommer nog bli en himla fin utgång! Dessutom har jag sovmorgon till halv 1 dagen efter, kan knappt bli bättre :).
Hahaha gammal bild på mig och Julia, helt från ingenstans ;)


Kommentarer
Postat av: FotoFia

sv: Åh tack så jättemycket!
Haha ja jag vet, tycker det är jättekul men fattar ju inte alls vad som händer. Det är inget för den som är mesig iallafall den saken är säker :)

Svar: Haha nä precis. Nä jag fattade ingenting, fick sitta bredvid hans pappa så han fick förklara hela tiden, fattade ju knappt ens när det blev mål haha.
rebecka johansson

2012-08-28 @ 19:49:50
URL: http://fotofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0