Gör ett nytt försök..

Köpte ju ett par skor för kanske två veckor sedan, med dragkedja baktill. Dock märkte jag efter en dag att den högra skon var mycket kortare än den vänstra, så då fick jag åka in och byta dom. Efter bara ca 2 dagar med de nya skorna så gick dragkedjan sönder på den ena skon så då fick jag åka tillbaka IGEN och skulle byta, men nä då fanns det inga kvar i min storlek. Idag tänkte jag dock åka tillbaka och testa ett par i storleken mindre istället och se om jag fick på dom istället, för vill verkligen ha dom skorna! Men då var ALLA slutsålda....
 
Till slut gick jag in på deras hemsida och hittade då att dom fanns där i min storlek, och dessutom helt fraktfritt, lycka! Så nu gör jag ett nytt försök, och är det något fel på dessa också eller att dom går sönder eller något, då blir jag faktiskt lack...
 
 
Nu har jag iallafall varit duktig och betalat fakturor osv. Bland annat för min studentmössa som gick på nästan 1300kr. Nu ska jag äta lite fiskgratäng och sedan sova så jag orkar jobba 01-05 inatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0