Presenter från USA!

Näst inpå julafton idag! Carro kom hem från USA idag och hade med sig massa saker till mig, dessutom glömde hon lite hemma som jag ska hämta imorgon. Hon har haft det jättebra och bilderna såg sjukt härliga ut. En vacker dag ska jag också åka dit! Ska bara bli av med min flygrädsla först... Hehe. Här har ni mina saker jag fick idag:



Shorts, 4 par trosor från Victoria Secret, Body splash från Victoria Secret, nagellack, en bh.

Älskar ALLT! Så sjukt snygga nagellack, ascoola färger. Shortsen är hur balla som helst, dock är dom från Adam egentligen som för sen födelsedagspresent, så Carro köpte dom åt han i USA till mig ;). Body splashen luktar helt sjukt gott! Bh'n var skitsnygg och passar ju utmärkt till trosorna från VS. Och vem vill inte ha trosor där ifrån?! Hehe. Assköna och supersnygga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0