Utrustning







Det jag vanligtvis använder mig av när jag fotograferar är min kamera, Nikon D40, och mitt underbara macro-objektiv som jag köpte i vintras som är otroligt bra att fota med när det gäller närbilder, men även ett kanonbra objektiv att bara ta en "vanlig" landskapsbild eller ett porträtt med. Ibland använder jag mig även av mitt zoom-objektiv när jag vill ta kort på exempelvis fåglar, eftersom man ofta inte kan komma så nära dessa varelser. Ytterst sällan använder jag objektivet som hörde till kameran när man köpte den. Använde det mest innan jag köpte mitt macro-objektiv. Har mojljusskydd till både zoom- och macro-objektivet, ett stativ som jag fick av Rasmus föräldrar och två kameraväskor. Är än så länge helt nöjd med dessa grejer, men kommer väl så småningom uppdatera mig lite. Kameran i sig börjar bli lite sliten, så det är väl nästan dags att börja spara till en ny.


Kommentarer
Postat av: lisa

jättefin blogg!! Och bra utrustning ;)

2012-06-13 @ 15:04:56
URL: http://karlstromwahlander.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0