VINN en header! Helt gratis :D

Tänkte nu starta en tävling där DU kan vinna en header helt gratis gjord av mig enligt dina egna önskemål! Dessutom får ni en länk på köpet! Jag kommer att lotta vinnaren så alla har exakt lika stor chans att vinna.
 
För att vara med krävs några enkla grejer:
- Skriv ett inlägg om tävlingen och LÄNKA till detta inlägget.
- Följ mig på bloglovin HÄR, eller blogkeen om ni har det istället HÄR.
- Skriv sedan en kommentar där ni skriver att ni är med i tävlingen och skicka länken till det inlägget ni skrev om tävlingen. Skriv också vilket nummer ni blev när ni började följa mig på bloglovin/blogkeen.
 
(Jag kommer att kolla så att ni har gjort detta, om jag drar vinnaren och om den inte följt reglerna drar jag helt enkelt en annan vinnare)

Några frågor? Ställ dom isåfall i en kommentar. Annars kör vi igång :D, lycka till allihop!


Kommentarer
Postat av: emilia

jag är med i tävlingen!
tror jag va 11 followern tror jag, om inte 10nde!

http://woord.devote.se/blogs/20460180/klicka-paa-laenken--var-med-aa-taevla.htm#WriteComment här är inlägget jag skrev! kram!

2012-06-24 @ 20:51:54
URL: http://woord.devote%2Cse

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0