Finally friday!

Vad tycker ni om "nya" headern? Hade den på förra bloggen, men då stod det ju "rebeckasfoto.se" och har inte hittat PSD-filen till den och orkade inte göra om hela, men här om dagen hittade jag den så då kunde jag äntligen få till en "riktig" header igen :D

Annars har jag haft en dryg skoldag idag med en lång håltimma. Men med goa vänner så går det ganska fort ändå! Efter skolan var jag med Torudd och Anna en stund och sedan åkte jag och syrran till Modehuset där jag köpte ett par jeans. Välbehövligt! Har 100000 tröjor, men bara tre par jeans som jag använder så äntligen har jag nu ett par till! Snart ska vi hämta hem min andra syrra från stationen! Hon bor i Stockholm nu så hon är hemma och hälsar på under helgen eftersom hon fyller år på måndag! Kul att träffa henne igen :D
 
Min fina syster från när jag hälsade på henne i Sthlm <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0