Ingen bra dag

Har så klart varit trött hela dagen idag efter att ha kommit hem sent inatt efter en bra utgång. Dessutom har jag gått i skolan hela dagen och sedan jobbat. Klantig som jag är fick jag värsta blackouten när jag skulle skynda mig till jobbet (slutade skolan 15.10, skulle börja jobba 15.30 och då skulle jag hinna dit, byta om, sätta upp håret osvosv) att jag verkligen glömde min kod till mitt skåp i skolan. Jag kunde verkligen inte komma på den, det var helt sjukt. Så jag stod där i säkert 5, 6 minuter och testade massa olika innan jag kom på den, och jag var tvungen att komma in i skåpet eftersom jag hade bilnycklarna och allt där inne. Sedan åkte jag fort till jobbet och hann precis på sekunden stämpla in i rätt tid. Sedan har det bara gått dåligt hela dagen på jobbet ungefär, och nu när jag väl äntligen kom hem och la mig i sängen och pustade ut ordentligt, då känner jag att jag har Carros jobbnycklar i fickan....... Upp fort så satan och precis då ringer hon och undrar vart hennes nycklar är. Världens snällaste pappa erbjuder sig då att åka och lämna dom till henne, åååå vad lycklig jag blev då. Usch jag är nästan gråtfärdig nu så trött jag är hehe. KLANT.
 
Hehe jättegammal bild...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0