Nu blir det hårdträning!

Var på Malkars idag igen och fixade med mitt kommande träningskort! Dom skulle ringa senare idag så skulle jag kunna träna redan imorgon :D. Nu blir det hårdträning för min del haha. Har varit alldeles för lat alldeles för länge. Just nu sitter jag och letar efter ett par skitsnygga skor som jag vill ha när jag tränar. Dock är dom skitsvåra att hitta, finns knappt någonstans, och om dom finns så finns dom inte i min storlek :(.
 
Någon som vet vart man kan hitta dessa i storlek 41? (Dom är små i storleken ;) hehe)
 


Kommentarer
Postat av: Olivia Magnusson

dom är så galet sköna och snygga, de är slutsålda på nike officiella hemsida och slutsålda i hela sverige. Men när jag var i polen såg jag de,dock hade jag inte tillräckligt med pengar med mig vilket var otroligt synd..

sv: Jag har funderat och just nu känner jag att jag skulle vilja satsa på att bli fotograf och journalist,jobba för någon tidning (inte barometern,utan typ någon tjejtidning/fototidning eller så) :D
kramis♥

2012-10-16 @ 19:05:35
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0