Svaret på frågan

Fråga: Du skrev i ett inlägg tidigare att du börjat träna på Malkars och jag undrar lite saker som jag hoppas du skulle vilja svara på :)
Hur mycket kostar gymkort och gymkort + gruppträning där för 6mån/12mån? :)
Är det mycket folk där och är instruktörerna i gymmet bra på att hjälpa och visa? :)
 
Svar: Jag köpte för ett halvår, och då blev det sammanlagt ca 3700kr inkl. startavgiften som ligger på 550kr. Ett helt år kostade ca 5000kr inkl. startavgiften. Och vad jag fattade det som så kan du inte köpa bara ett gymkort, utan köper du ett kort där så får du både gym och gruppträning. Fast egentligen betalar man en viss summa i månaden, men jag ville betala en klumpsumma istället.
 
Det brukar vara lagom med folk. Nu har jag inte gått på någon gruppträning än så nu pratar jag bara om gymmet. Sen beror det ju förstås på tiden. Men det har aldrig varit sådär mycket folk så det blir jobbigt och man får stå och vänta på maskinerna eller så, utan jag tycker det är väldigt lagom!
 
Den instruktören jag hade känner jag lite, vi har spelat i samma fotbollslag, så det tyckte jag var väldigt skönt, jag tycker annars sånt kan vara ganska pinsamt, fegis som jag är hehe. Men hon heter Johanna och jag tyckte hon var jätteduktig och visste precis vad jag behövde för maskiner osv.
 
Jag tycker att Malkars är skitbra, väldigt dyrt men det är värt pengarna! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0