Lördag

Jobbade till 3 inatt och åkte hem och försökte sova. Det gick dock inte så bra, så somnade kanske runt 5. Idag vaknade jag vid halv 9 och förberedde mig inför jobbet idag som jag trodde var vid 10. Sen helt plötsligt fick jag för mig att kolla schemat, och då skulle jag visst börja vid 11 hehe. Så nu ligger jag i sängen och vilar och tänkte snart kolla på det sista Awkward-avsnittet som jag tydligen hade missat.
 
Efter jobbet idag ska jag fota Carro och Adam lite så ni kan förvänta er lite fina bilder ikväll :D.
 
Bild från jobbet igår precis innan jag skulle börja, då var man lagom pigg! Och nej, man ska inte ha namnskylt på sig efter 22.00 ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur länge har du jobbat på McDonalds och hur fick du jobbet? Kände du någon som jobbat där innan?:) BTW din blogg (och de du har haft innan) är grymma!

2012-10-02 @ 17:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0