Ny vecka

Har varit en ganska chill dag idag i skolan men sovmorgon till 10, sedan en hyffsat kort naturlektion och sedan håltimme i 2,5 timme som spenderades på stan och efter det samhällskunskap i ca. en timme eftersom vi fick sluta tidigare om vi tog eget ansvar. Efter det träffade jag Anna en stund i stan, vi satt på 4kök och åt lite, tog mig en skagenbaguette.
 
Kom precis hem och tänkte just nu börja med att kolla upp lite artiklar om USA-valet och sedan läsa lite i min svenskabok som ska vara utläst på fredag. Det känns att skolan har börjat på riktigt nu. En valanalys och ett ganska stort naturprov är på ingång, samt ett svenskaprov och en svenskauppgift. En novell ska jag också försöka koka ihop på något vänster. Historian har vi säkert också prov på om bara några veckor om inte jag har helt fel. Dessutom måste jag påbörja mitt projektarbete nu vilket kommer ta en ganska stor del av mina veckor, men det blir nog kul iallafall. Men det känns som att en vecka skulle behöva lite fler dagar än 7 ;).
 
Köpte dessa byxor idag. Är dock lite osäker på om jag ska behålla dom eller lämna tillbaka? Hmm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0