Torsdag

Kom precis hem från ett möte med mitt "arbetslag" på jobbet eller vad man nu säger. Vi hade först möte i konferansrummet och sedan åt vi god buffé på Zorbas!
 
Skolan idag är inte så mycket att prata om. Först hade vi webbdesign där vi fick oss en grundkurs i photoshop som man redan har fått 100000 gånger och kan utan och innan, så det var väldigt drygt faktiskt. Sedan riktigt lång håltimma och till sist en medialektion på 55 minuter. Håltimman ägnade jag åt att sätta upp lite lappar om att jag söker modeller, och se, det har redan gett resultat! Har redan fått ett mejl av en tjej faktiskt :D. Det ska nog bli riktigt kul att fortsätta jobba med detta när det väl kommit igång!
 
En OTROLIGT gammal bild på mig hehe. Det var när jag fyllde 16 år!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Vad använder du för kamera ?

kram!

2012-10-05 @ 21:35:43
URL: http://phics.blogg.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0