Försöker packa ner hela mitt liv i en väska..

 
.. Och det är inte det lättaste vill jag lova! Nu har jag bara packat ner lite saker som jag inte måste ha denna knappa månaden som är kvar. Tänk då allt annat som jag behöver ha med mig! Det får nog bli en väska till, vi får KNÖLA in det i bilen när vi ska åka haha.
 
Just nu är jag SÅ taggad på att åka. Vi kommer ha så otroligt roligt och vi ska få det så fint i vårt lilla rum. Och så hoppas jag så klart att vi kommer tjäna en hel del pengar med. Folk som säger att man inte tjänar så mycket på att bo i Norge kan bara vara tysta för jag ska bli rik ;). Skämt å sido, en kompis till mig sa att hennes kusin och dennes partner hade varit i Oslo i 2 år (?) och sparat ihop till ca 300 000kr. Det är inte så dåligt!
 
Längtar :D
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0