Lite lagom sur

Blir så förbannad på folk som inte kan sköta sitt jobb. Jag har tagit två sprutor mot hepatit A och B och skulle idag ta den tredje och sista. De två första tog jag på vaccinavdelningen på sjukhuset och när mamma (ja jag hatar att ringa själv så mamma ringer åt mig hehe) ringde och skulle boka den sista sa dom att hon skulle boka den på vårdcentralen istället och då gjorde vi det, och hon sa exakt vilken spruta jag skulle ha och allting, så idag åkte jag dit och tog den och det var inga problem. Några timmar senare ringer hon som tog sprutan på mig och säger att dom givit mig FEL spruta?! Herregud, sånt är ju ändå ganska viktigt, det ska dom ju f*n ha koll på?? Menmen, misstag sker så jag ska inte vara arg, men man blir ju så trött..
 
Bjuder på en finfin bild på mig och Friffe för ca. ett år sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0