Några saker jag SKA göra innan jag dör

- Åka till USA
- Gifta mig
- Skriva en bok
- Bli av med min flygrädsla
- Hälsa på mitt fadderbarn i Afrika
- Åka på semester i Thailand
- Sova under bar, stjärnklar, himmel
- Rida barbacka
- Fira nyår på ett varmt ställe
- Fira nyår på time square
- Arbeta som fotograf
- Starta ett eget företag
- Besöka gotland
- Ha en egen fotostudio
- Ha/va med på en fotoutställning
- Skaffa hund
- Fotografera en kändis
- Prata engelska utan att känna att jag gör bort mig
- Simma under vatten utan att hålla för näsan (hehe)
- Titta på soluppgång/solnedgång med någon jag tycker om
- Äga en range rover
- Skaffa barn
 
 
Detta är endast några av alla saker jag vill göra innan jag dör. Jag återkommer med denna listan igen om ett år (då kanske ännu mer påfylld?) så får vi se hur mycket jag har gjort då! Iallafall en av sakerna kommer ske om mindre än ett halvår! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0