Bus i slottsparken

Blev faktiskt väldigt nöjd med klippningen, klipper mig inte så ofta hos en riktig frisör för jag tycker inte att dom brukar lyssna så klipper dom av nästan allt hår haha. Men denna gången blev jag verkligen nöjd, hon var skitduktig!

Efter klippningen drog jag till mitt gamla jobb och sa vilket datum jag skulle flytta hem så han skulle kolla på det. Sedan cyklade jag hem till Carro där Charlie var och gick till slottsparken och busade lite, så galen hund jag har! Haha. Sen gick vi en ganska lång promenad, gick bland annat förbi vår gamla lägenhet på långviken. Nu sitter jag på carros uteplats och Charlie leker i gräset. Snart kommer även Carro hem, då ska hon färga min utväxt och sedan ska vi äta lunch hos mormor. Ikväll blir det även Kalmar FF-match med pappa på guldfågeln arena. Vilken dag!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0