Dags att försöka vända på dygnet

Asså ååå, igår var det till och med kul att jobba!! Anledningen var att jag var på ett helt annat Deli igår. Karl Johan låg det på så det var mycket att göra hela tiden, och därför var vi två stycken, så det var så skönt att slippa vara helt ensam där det knappt finns något att göra!! Tiden gick jättefort, och jag fick till och med en rast, som jag aldrig får annars.
 
När jag kom dit igår träffade jag chefen där och han behövde hjälp på fredag och lördag också. Dock som nattvakt!! Har ju aldrig jobbat på natten på Deli och tjejer får typ knappt göra det, men eftersom jag kommer jobba med 2-3 killar så sa han att det inte skulle bli några problem så förmodligen ska jag göra det. Då blir det alltså jobb 23-07, så nu måste jag försöka skeva på dygnet lite. Gick och la mig typ vid 1 inatt så jag skulle vakna sent idag, men det gick inte så bra hehe... Får försöka gå och lägga mig ännu senare inatt då :)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0