Kjolpremiär

 
Denna fina kjol fick jag i födelsedagspresent av kusiner med familj! Älskar den :D. Idag var perfekta dagen för kjolpremiär kände jag, när solen gassade på genom fönstret. Tog mig ca. en timmes förmiddagspromenad och det var fruktansvärt skönt. Dock fick jag ha en kofta också, eftersom det var ganska tidigt på morgonen. Idag är jag ledig från barnehage, egentligen skulle jag ringt imorse och frågat om dom har något jobb till mig idag, men eftersom jag ska på kurs med Deli de Luca i eftermiddag tänkte jag att det då var lika bra att vara ledig denna dag om inte dom ringer till mig, vilket dom inte har gjort. Nästa vecka blir det allt nya tag!
 
Nu tänkte jag snart käka lite, och sedan ta mig en löprunda till gymmet och gymma lite. Hoppas alla har en fin daaaag :D.
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Slutat ha utslitna strumpor??

2014-04-24 @ 14:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0