Söndag

Söndag idag, och bara en vecka kvar till hemfärd :(. Får njuta så mycket jag kan medan jag är här! Idag har jag iallafall bestämt ett datum då jag flyttar hem igen, det känns faktiskt väldigt skönt. Har stora planer för vad jag ska göra då!
 
Idag har vi mest slappat. Mamma och pappa hjälpte mig köra hem lite kartonger från förrådet från min lägenhet här i stan som ska flyttas ut den sista juni (har hyrt ut den i andrahand nu). Efter det åkte jag och Carro till Pontus och fikade. SÅ kos att träffa honom, han är så saknad i Oslo haha. Nu kom jag precis hem och nu blir det min favvomat - spagetti och köttfärssås gjord av mamma! :D
 
Hahaha. Söta Pontus en kväll på jobbet som var riktigt kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0