Äntligen är den på plats!

 
 
Jag har SÅ länge velat göra denna tatueringen och idag äntligen gjorde jag det! Trodde faktiskt aldrig att jag skulle våga, att det inte skulle bli av. Jag är en sådan fegis som är rädd för att ta sprutor liksom ;). Men igår så kontaktade jag lite spontant en tatuerare här i Oslo och diskuterade lite priser och så sa han att han skulle göra en skiss på hur jag förklarade att jag ville ha den. Efter ett tag sa han bara "vi har en tid imorgon vid 17 om du vill", lite spontant sådär så sa jag ja!
 
Mina två systrar, Jesse och Carro, är dom bästa jag vet, dom är anledningen till vem jag är idag. Jag älskar dom av hela mitt hjärta, och därför valde jag att göra en tatuering tillägnad dom. Nu är dom alltid med mig, vart jag än går. <3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0