Första månaden i Oslo

Första kvällen i Oslo, vi var snabba med att göra oss hemmastadda så vi skulle trivas ;). Detta är Toves del av rummet.
 
Min del av rummet.
 
 
En av dom första kvällarna gick vi en långpromenad och fotade lite i vackra Oslo :)
 
Hehe, jag lät Tove låna kameran, men hon fick ikke bestämma själv! ;)
 
En glad Tovis i väntan på trikken.
 
Många ägg har blivit kokta! Haha
 
Kortspel
 
Promenad på ett högt berg med Maja, Lisa och så Tove och jag då.
 
Testade på jobb som telefonförsäljare, INGET för mig!! Hehe
 
Vi åkte många gånger med gratisbussen till Ikea
 
Vi fick gardiner ;)
 
 
Vi hittade en skridskorink och även två par skridskor och gled omkring.
 
Pokerkväll med killarna i kollektivet
 
Utgång!
 
Mysig picknicksmiddag
 
Tove fick jobb på BIT :D
 
Jag följde med killarna till holmenkollen en dag när Tove jobbade och åkte kälke, hur kul som helst!
 
Vi shoppade loss, även att vi hade lovat oss själva att inte shoppa nånting här i Oslo ;)
 
Några festliga måltider blev det faktiskt!
 
Chokladbollssmet smäckte vi i oss en kväll, haha usch vad illa vi mådde sedan!
 
Gick på några intervjuer och gjorde bort mig ;)
 
Supersöt kollektivsambo i sin nya onepice!
 
I början promenerade vi faktiskt en hel del, vad hände? Hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0