Godaste på länge!

 
Gjorde sån sjukt god köttfärssås idag med tagiatelle till som är min absoluta favoritpasta! Det var nog faktiskt den godaste köttfärsen jag någonsin har skapat ;). I den var det: gullök, champinjoner, majs, paprika, krossade tomater, creme fraiche, köttfärs, salt, peppar, cayennepeppar, paprikakrydda och lite grillkrydda. Serverades med tagiatelle och avokado. MUMS!
 
Idag jobbar jag bara 18-23, ledig imorgon, lördag jobb 13-18 och söndag ledig, så underbart avslut på veckan :D. Det lönar sig att slita i början av veckan så man kan ta det lugnt sen, för i veckans slut kommer jag ändå ha fått ihop till norsk heltid, 35 timmar, även att jag knappt jobbar något alls nu tors-sön känns det som.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0