In the making

Som i princip alla andra säger, så säger jag det också: det gör inte lika ont som man tror ;). Men det är också en helt annan smärta än vad man tror, det går inte alls beskriva hur det känns. När vi väl hade satt igång så tänkte jag bara "det här var ju inte så farligt", och han som tatuerade frågade hur det kändes och jag svarade att det kändes bra. Bara några minuter senare blev jag verkligen skityr, visste inte vad jag skulle ta mig till och jag var tydligen helt kritvit hehe ;), så vi fick avbryta ett tag. Annars gick det väldigt bra, tog ca en timme :). Är riktigt nöjd!
 
 
 
 
 
Mackan spontangjorde en tatuering han också direkt efter mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0