Nästan frisk!

Vaknade idag och kände att jag mådde mycket bättre än jag gjort nu de senaste dagarna. Huvudvärken är i princip borta, halsen har jag inte ens ont i längre och i kroppen gör det inte heller ont! Dock är jag fortfarande väldigt snuvig men det går bra så länge jag inte har ont någonstans ;).
 
Eftersom jag mådde hyfsat bra idag så åkte jag till byporten och handlade lite frukt osv, så kom precis hem :). Stackars Tove åkte tidigt till jobbet idag, och jag tror faktiskt inte hon mår bättre idag... Men inte vet jag, för hon åkte lååångt innan jag hann vakna, hehe. Direkt när hon kommer hem från jobbet ska hon bara fixa sig och sen drar hon iväg på personalfest, så det blir nog en tråkig lördag för mig hela dagen och kvällen. Kanske händer det något roligt i kollektivet :).
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0