Chokladbollskväll

Igårkväll var tanken att vi skulle göra chokladbollar, istället gjorde vi bara smeten och satt och åt haha. FY vad vi mådde illa efter det, det kommer vi ju aldrig göra om! Efter det hade vi så dåligt samvete så vi gick ut en runda sen sprang vi upp och ner för en lååång trappa 5 gånger.
 
Idag ska Tove jobba, hon fick sovmorgon idag men då är det ju desto längre tid tills hon kommer hem... Men jag har en del att göra idag ändå. Jag ska springa en runda nu när hon har gått, sen ska jag duscha, köra igång en maskin tvätt, handla lite, göra tacos, förbereda mig JÄTTEMYCKET på intervjun imorgon, dammsuga, kolla greys anatomy, sen hoppas jag att Tovis kommer hem hehe.
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0