Effektiv morgon

Igår hände i princip ingenting, jag låg hemma och glodde på telefonen hela dagen i hopp om att någon skulle ringa, men hade ganska mycket otur på den fronten, medan jag gjorde det var Tove iväg och jobbade. Idag skulle ju hon på Waynes höra av sig om hon hann sa hon, även om man får jobbet eller inte, så jag ska väl glo på telefonen hela dagen idag med haha.
 
Klockan ringde vid 8 imorse iallafall, men varken Tove eller jag vaknade förrän halv 9 hehe. Då klädde vi på oss och gick till affären och handlade lite god mat och frukt och grönt, sedan gick vi hem och gjordde frukost och nu har jag gjort ett nytt CV/personligt brev utformat till barnehage (förskola). Fick nämligen en mejladress av Mackan här i kollektivet till en tjej som hjälpte honom att få jobb så jag håller tummarna!! Det skulle ju typ vara drömmen att få jobb på en barnehage och sedan extraknäcka på Waynes, man kan ju alltid drömma ;).
 
Min älskade bebishund, saknaaaaar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0