Jobbsökande

Tovis och jag är helt slut nu efter dagens jobbsökande. Vi åkte till ett av Oslos största köpcenter och sökte jobb idag, dock var det fullt nästan överallt. När vi kände att vi var färdiga där åkte vi till Jernbanetorget och sökte jobb på bland annat BIT och där var dom jättetrevliga och väldigt possitiva så det kändes ju bra.
 
Tidigare idag köpte vi varsitt norskt kontantkort på Netcom (Telia fast i Norge), men när vi kom hem visade det sig att både min iPhone och min extramobil, som jag hade tagit med mig endast för detta endamål, var låsta till 3, så jag kunde inte använda något kontantkort... Men om jag nu får något jobb snart så får jag väl spendera lite pengar på att låsa upp en av dom då.
 
Nu ska jag duscha lite och vi ska snart käka lite kvällsmackor osv, och peppa inför imorgon då det blir vår första arbetsintervju, och söka massa mer jobb!
 
Självklart behövde vi ju testa ett norskt donken ;)
 
Snöade i Oslo idag! Försökte få med det på bild men Tove fastnade bättre hehe.
 
Supertaggade!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0