Saknad vän och saknat intresse

 
Saknar att fotografera som jag gjorde förut när jag gick i skolan. Då var jag liksom i princip tvungen att fota ofta eftersom jag gick sam/media med inriktning fotografisk bild. Dessutom var bloggen mycket större på den tiden och jag uppdaterade ofta med fina foton. Kanske borde ta upp mitt intresse igen, gäller bara att hitta inspirationen :).
 
Min kära vän Johanna GB (som är på bilden) är också otroligt saknad. Just nu är hon i en annan del av världen och gör det hon tycker bäst om och har förmodligen "the time of her life". Tycker det är ganska jobbigt när folk som man träffat varje dag och varit bästa vän med bara försvinner och man kommer förmodligen i princip aldrig mer prata med den/dom... Är iallafall väldigt glad att jag har fått ha dom vännerna jag har/haft, ni är guld värda!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0