Picknick på Tullinlökka

 
 
Stängning står som vanligt på mitt schema, och Tove är ledig, så nu i förmiddags gick vi och köpte lite gott och satte oss i en liten park på Tullinlökka och kosade oss. Vi är nästan aldrig lediga samtidigt nu så det var väääldigt trevligt att äntligen få lite tid ihop.
 
Och om mindre än två veckor kommer mamsen och papsen hiiiit :D, längtar ihjäl mig!! Sen efter dom har varit här så är det drygt 1,5 månad kvar tills vi åker hem, så skönt!! Vill på ett litet sätt stanna här pga jobbmöjligheter osv, men vill ändå sjukt gärna hem igen till min älskade lilla hund och min underbara familj och släkt och alla härliga vänner. Ska bli så skönt att komma hem och ha ett normalt boende och kunna leva "normalt", liksom jobba normalmycket, äta vanlig mat och inte bara knäckebröd, gröt och donkenmat, och ha sin familj och vänner nära. Längtar att ha ett riktigt HEM igen, som är värt att kallas för hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0