Nytt jobb!!!

Det jag pratade om förut idag var att jag skulle på en intervju hos jobzone som barnehageassistent, och ja, jag fick jobb där!! :D eller ja kontraktet börjar inte gälla förrän jag har jobbat första gången så det är ju egentligen kanske bara 99% säkert men ändå ;) ska säga upp mig från mitt nuvarande jobb ikväll iallafall. Ska bli så kul att få jobba med barn faktiskt! Jag som håller på att bli galen där jag jobbar nu när man är helt själv och när det ibland knappt kommer några kunder på flera timmar. Så ska bli sjukt gutt att få ha lite medarbetare att jobba med och massa barn att leka med ;)

Nu sitter jag på Toves jobb med en supergod karamellatte och läser igenom alla tusen papper jag fick idag! :)



Kommentarer
Postat av: PG

Grattis!

2014-03-12 @ 19:44:04
Postat av: linnea

Hej!

Jag har precis fått jobb i Oslo på Jobzone som barnehageassistent! Hur är det jobbet? trivdes du bra? vad tjänar man? Tacksam för svar!

2014-09-30 @ 14:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0