Äntligen kinamat

Fick såklart inget jobb på barnehage idag då... Så jag spenderade första delen av dagen med Tove som också var ledig. Vi åt efterlängtad kinabuffe och gick lite på stan, sedan gick vi hem och kollade på Lillefot - landet för länge sedan. Asså åååå, vi både två låg och lipade haha!! Till det åt vi popcorn och njöt :). På kvällen åkte jag hem till Nathalie och kollade hur hon bodde och lite så. Och jag kan ju säga att vi nu har fått tag på ett otroligt bra boende i motsvarighet vad det finns här ute i Oslo. Jag är fortfarande i chock!! Jag tyckte liksom att vårt förra boende var sunkigt osv, men det var ingeting mot detta.... Vi hade iallafall en trevlig kväll och nu hade jag tänkt att sova :) stackars Tove ska jobba vid 05, så hon låg här och snarkade när jag kom hem ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0