Summering av Oslo del 2

MARS:
 
 
Carro var här och förgylde en helg - vi var på holmenkollen, åt massa god mat, gjorde tacos, gick "på stan", och såklart kosade oss massa. Mina nike air max kom, vi åt massa glass/frozen yoghurt, åt sushi på operataket, fick gratisvåfflor, hängde lite på BIT, det blev vår, vi gick till olika parker, fick hål i i princip alla våra strumpor hehe, fick gratisglass av jobbet, bytte rum i gamla kollektivet, fick gratis BK-mat av Josse, hängde med Josse också en del. En helt fantastisk månad och äntligen började vi trivas en hel del här i Oslo när vädret blev bättre!
 
APRIL:
 
 
 JAG VAR HEMMAAAA!! - firade min födelsedag både med familj, släkt och vänner vid olika tillfällen, åt glass i hamnen, gosade en massaaaa med älskade Charlie, umgicks också massa med min underbara familj, hängde med vänner, åt efterlängtad svensk kebab, åt gudomligt påskbord, åt massa god mat i övrigt, gick ut med vänner. Tillbaka i Oslo hängde vi en del på Aker brygge, skitfint väder, åt god mat på Fridays för att fira mig med Tovis, pölsefest med jobbet, kosade oss med ljus till våra måltider, byggde efter mycket om och men ihop en våningssäng, åkte skateboard, jobbade för första gången på Deli Karl Johan, och sist men inte minst så flyttade vi ifrån vårt sunkiga kollektiv och kom till ett något mindre sunkigt kollektiv hehe. UNDERBAR månad!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0