Grattis världens bästa pappa <3

 
När jag tittar på dessa bilder blir jag genast påmind om vilken bra uppväxt jag hade. Världens bästa föräldrar som alltid hittade på roliga saker med oss och vi åkte på många roliga utflykter. Bättre uppväxt kunde man inte haft, det kan jag lova! Så jag vill säga TACK till både mor och far, för ett fantastiskt liv hittills och för att ni ALLTID finns där för mig vad som än händer. Jag vill också säga att jag är otroligt stolt över er båda två, och jag saknar er så mycket att jag börjar lipa när jag sitter här i Oslo och skriver detta. Ni är bäst, jag menar det verkligen.
 
Och sist, men verkligen inte minst, vill jag säga GRATTIS PAPPA!!!! Hoppas du har en kanondag!! Och om mitt kort inte hunnit fram till dig ännu så vill jag att du kollar i lådan i nattuksbordet på mitt rum så ska du få se en överraskning som jag la dit innan jag åkte ifrån er sist. Puss och kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0