På önske-/inköpslistan


1. En ny dator. Min nuvarande dator funkar nämligen bara när den vill, och hur den vill. Kaos är rätta ordet. Sänk-/höjknappen till ljudet fungerar bara ibland till exempel. Ibland startar den inte, ibland stängs den inte av osv. Trots detta är den bara ca ett halvår gammal. Drömdatorn är en macbook av något slag. Vilken är lagom bra för ett lagom pris??
 
2. Ett GRYMT macroobjektiv som kan ta extrema närbilder. Gaah, dreglar över att jag vill ha ett sådant. Dock kostar det ju skjortan, så det dröjer nog ett tag innan ett sådant blir mitt.
 
3. Ett zoomobjektiv som räcker minst 300mm, helst 400. Dessa är ju inte heller världens billigaste, särskilt inte ett 400, så det får också dröja lite.
 
Efter att jag har flyttat hemifrån och köpt allt som behövs till det, ska jag börja spara till allt detta! Om jag inte får något i födelsedagspresent vill säga, men det är nog lite för dyrt hehe. Funderar på att önska mig en iPad faktiskt, det är ju också himla smidigt och bra :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0