Fotografering i solnedgång

Bilden är en printscreen från en film, därav den dåliga kvallen.
 
Sista mediauppgiften är nu färdig (jag får ju en vecka mindre än alla andra på de flesta uppgifterna nu eftersom jag ska utomlands nästa vecka!) och jag är ändå helt ok med resultatet. Jag gjorde ett självporträtt av mig själv i form av en film där kag försökte få ner mig själv på ca en minut. I bakgrunden på filmen spelas underbara Håkan Hellström, och i filmen finns jag och charlie, huset jag bor i, mina fina katter, lite foton jag har knäppt, min bil, mitt jobb + en liten snutt där jag knäpper skjortan, skolan, och i slutet när jag fotar i solnedgången. Jag försökte få fram lite "stökighet" och "skitigt" för att visa att jag inte är perfekt och har ett litet snurrigt liv, som de flesta andra. Detta försökte jag att fixa till genom att ha lite fel fokus inställd på kameran, lite snabbspolning, lite virrigt filmat osv. Jag kan försöka fixa så att ni kan se filmen här, det är så svårt att förklara haha. Men jag tyckte iallafall att det var en ganska rolig uppgift och jag är ganska nöjd tillslut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0