Torsdag

Är helt slut efter att ha varit ute mellan 11-15 i nästan snöstorm och sökt massa jobb. Skrev ut 20 cv'n imorse och har bara ett kvar!! Om jag inte ens får en intervju efter idag så måste det ju vara något fel... Men en av killarna i vårt kollektiv jobbar på en ganska stor restaurang eller liknande på Akerbrygge, och dom söker två st till garderoben där så han har pratat med sin chef som ville ha våra nummer, så jag håller tummarna för det!
 
Tove är fortfarande kvar på jobbet och jag har ätit mat, städat toan och städat rummet så nu ska jag vila lite i sängen till Grey's Anatomy.
 
Världens gosigaste sockor i Norges färger som jag fick av världens bästa föräldrar i julklapp! Använder dom nästan varje kväll, så dom var välbehövliga :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0