Flytt

I onsdags fick vi nycklarna till vår nya lägenhet och jag kan inte säga annat än att jag älskar den!! Det är nog inget som är dåligt med den! Den är jättefräsch, har en stor balkong + felles takterass, stor toalett med jätteskön dusch, fräscht kök, Walk-in-closet, stora härliga fönster, ja allt är som sagt bra ;) dock har vi inte hunnit köpa alla möbler än, så jag sover fortfarande på en tältsäng haha, men det funkar :) Markus åker utomlands imorgon och är borta ett tag så det blir lite svårt för mig att fixa allt själv, men med hjälp av några kompisar ska det nog gå å lösa det mesta :). Här kommer lite bilder på lägenheten och vad vi har gjort dom senaste dagarna:


















Kommentarer
Postat av: Jörsan

Jävligt shysst lägenhet, Mackan och Bubblet! :)

2015-07-20 @ 01:01:36
Postat av: Kameratrollet - Fotograf i Skåne

Ser ut som en grymt bra lägenhet!

2015-09-04 @ 07:24:09
URL: http://kameratrollet.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0