Höst = SPA!

Gud vad man blir deprimerad av detta vädret alltså... Det är kallt, mörkt och blött ute konstant. Ja, hösten är otroligt vacker - men jag är mer en sommarmänniska faktiskt. Det här med hösten gör mig otroligt trött och hängig. Så vad passar då inte bättre än en spahelg?? För ganska exakt ett år sedan var jag och killen på en spahelg i Larvik här i Norge, det var helt fantastiskt! Men iår tror jag att jag ska testa ett annat ställe som ligger i Göteborg. Det är ju inte allför långt från Oslo till Göteborg och det hade varit kul att åka bort lite också. Hotell i Göteborg är ju också lite billigare än i Norge generellt sätt ;). Detta stället heter Sankt Jörgen Park Resort och jag har fått höra mycket bra om det spahotellet! Värt att testa :D
 
 
Men tänk så digg, en hel helg med massage, ansiktsbehandligar, simma runt, basta, osv osv. Funderar på om jag iår har lust att åka med killen igen, eller om man ska dra med ett gäng tjejer eller hur det blir. Men en sak är säkert - jag behöver detta! Haha.
 
 
Här är det inte bara spabehandlingar, du kan också fixa ögonbrynen, ögonfransarna, manikyr, pedikyr och vaxning bland annat. Yoga står också på schemat om du gillar det! För den träningsglada så finns det gym, hinderbana, vattenträning, gruppträning och personlig träning. Även golf finns, men det är väl mer en sommaraktivitet tänker jag ;).
 
Maten på hotellet ska också, vad jag har hört, vara väldigt bra. Så, vi får se när jag har tid att dra hit då. I mitten av november åker jag två veckor till Australien, så det blir eventuellt en liten decembertur då. Men jag längtar :D
 
Hoppas ni har en fin höst hittills, och att ni gör den så mysig som möjligt!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0