Om min utrustning

Fick lite frågor om min utrustning och vilken kamera jag använder osv, och alla svar på dessa frågor hittar ni HÄR. Dock ska jag uppdatera det lite när jag köpt min nya kamera eftersom då blir ju den ny, samt att jag redan har lite nya smågrejer såsom filter. Men läs där om ni är intresserade vettja!
 
 
Kan dessutom säga att jag fick en förfrågan av en annan fotobloggare om vi, och några till bloggare, kunde göra en grej ihop, självklart säger jag JA! Det kommer nog bli riktigt bra, så håll utkik för detta lite senare :D.
 
Har även fått tre nya mejl idag från olika tjejer/kvinnor som vill bli fotograferade av mig, jättekul! Känner att mitt projektarbete har börjat rulla igång lite nu :D.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Sv:
Okej tack så mycket för inlägget :D

Svar: Lugnt, bara kul med folk som är intresserade! :D
rebecka johansson

2012-10-05 @ 22:56:35
URL: http://phics.blogg.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0