På att igen

Måste göra om min uppgift till Foto B: bilder som berör. Varför? För att alla bilderna berör inte. Tänkte försöka beskriva lycka, och man var tvungen att ha minst 5 bilder, så jag tänkte göra en bildserie. Men eftersom man inte ser lycka på varenda bild så sket det sig. Men KANSKE har jag en ny idé. Eller ja, jag har två idéer, men jag vet inte hur dom blir. Blir dom som dom är i hjärnan just nu blir dom grymma, men det lär dom ju inte bli ;). Vi får se! Bilderna som jag måste byta ut får ni se idag, eller alternativt imorgon beroende på när jag har tid.
Samma bild som igår men med en ny redigering. (Har inget med texten att göra)


Kommentarer
Postat av: Linnea [Fotoblogg]

Finalisterna i fototävlingen finns nu uppe på bloggen, kolla om din bild gick vidare!:D

Lycka till!

2012-08-29 @ 22:17:05
URL: http://www.linneaphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0