Liten bloppis dådå

Nästan oanvänd keramisk plattång. Nypris: 500kr, mitt pris: 150kr.
 
Nästan helt oanvänd digitalkamera. Nypris: 2500. Mitt pris: 900kr eller högstbjudande.
 
1. McKinley vinterjacka, använd endast en vinter därav i gott skick. 400kr.
2. Skid-/vinterjacka, knappt använd. 250kr.
 
1. Snygga klackskor, köpta förra vintern och använd 2 eller 3 gånger. Jättebra skick. Priset kan diskuteras men jag hade tänkt mig runt 200-250? Men som sagt, det kan diskuteras!
2. Kilklackar, inköpta för 800kr och använda kanske 5 eller 6 gånger. Priset kan diskuteras även här, men jag hade tänkt runt 150-200kr.
 
ÄR NI INTRESSERADE ELLER UNDRAR NÅGOT VILL JAG ATT NI MEJLAR: [email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0