Tillbaka

Har lite halvt fått tillbaka bloggsuget efter en ganska lång period med väldigt dålig uppdatering. Anledningen till detta "uppehåll" har helt enkelt varit att jag har haft väldigt lite tid och ork och dessutom inte haft så mycket att skriva om. Men nu nu känner jag att jag vill börja bli mer aktiv igen så jag kommer sakta men säkert börja blogga lite mer här igen!
 
Kan ju börja med att säga att jag blev månadens medarbetare på jobbet (McDonald's) nu i november. Kändes skitkul verkligen! Kul att folk ser att jag sliter och kämpar för att göra så gott jag kan på jobbet och för gästernas skull! Och självklart är det ju alltid roligt att få veta att man är bra på det man jobbar med.
 Belöningen för detta var då ett diplom, en pinn där det står "Månadens medarbetare" på, och 400kr på Åhléns. Äran är också ett viktigt pris! Väldigt glad för detta i alla fall :D
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0