Kärlek

Min kärlek till dig är helt obeskrivlig. Vi träffades på skolavslutningen för snart ett år sedan, och av en slump träffades vi igen helgen efter som var midsommarhelgen. Ingen kan någonsin förstå hur glad jag är för att det råkade bli så. Du är det bästa som någonsin har hänt mig och jag älskar dig då otroligt mycket. Du är min bästa vän och min livskamrat. Du är nog den enda som verkligen förstår mig och du finns alltid där när jag både är ledsen och glad. Ingen i hela världen kan få mig att må bättre än vad du kan. Du är mitt allt älskling! Som sagt, min kärlek till dig är obeskrivlig så detta beskriver bara en liten, liten del av all kärlek jag har till dig. Jag älskar dig Rasmus <3

Gaaaammal bild.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0