Tassel.se - Alice

Här har vi en ursnygg tjej som har en GRYM blogg, dessutom blev hon faktiskt månadens bloggare på bloggerfy denna månaden. Ska jag vara ärlig så har jag aldrig sett hennes blogg förrän idag, men direkt när jag kom in på hennes blogg la jag till den som bokmärke i min webbläsare så jag snabbt och enkelt kan gå in på den, jag fastnade verkligen för den direkt! Hennes bloggdesign är superhäftig och hon själv är ursnygg, hon är lätt en av sveriges snyggaste tjejer. Hennes klädstil är helt galet grym och jag som älskar armklockor blev helt kär i hennes snygga godingar! Bloggen är en mycket bra inspirationskälla!
 
Vill ni följa en grym blogg med en ursnygg tjej med snygg klädstil och som bloggar lagom mycket med varierande inlägg och lagom mycket text och bilder, följ då DENNA TJEJ! För att komma till Alice Tassels blogg trycker du HÄR.
 


Kommentarer
Postat av: Sandra - Foto | Mode | Vardag

sv: Okej tack för hjälpen! :D
Hoppas du får en härlig dag! :)

Svar: Det är lugnt, klart man hjälper till om man kan! :D, detsamma :)
rebecka johansson

2012-06-26 @ 16:34:05
URL: http://sandaao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0