Nu: pretty little liars

Efter en hård dag med jobb och träning har jag nu lagt mig i sängen med ett stort glas vatten och ska glo lite avsnitt av Pretty little liars, heaven!
 
Dagen har varit lite extra jobbig eftersom jag fick jobba några timmar på Baronen istället för på mitt vanliga jobb, där jag inte kände någon och dom har ingen drive, och allt är i miniformat hehe. Men det gick ändå, fast det var tyvärr mycket tråkigare (kan bero på att jag inte kände någon som jobbade) än på mitt vanliga jobb. Sedan sträckte jag armen också på gymmet så det gör svinont i den nu... Jag är på tok för dålig på att värma upp så jag får väl skylla mig själv. Så imorgon blir det ben- och ryggträning och sedan vila från träning hela helgen, men det gör ju inget eftersom jag ändå ska till GÖTEBOOOORG!!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0