Svar på fråga

Fråga: Hur länge har du jobbat på McDonalds och hur fick du jobbet? Kände du någon som jobbat där innan?:) BTW din blogg (och de du har haft innan) är grymma!
 
Svar: Gud vad glad jag blev av sista meningen, skitkul att höra! Tack så mycket :D Skulle vara jättekul att veta om du är härifrån Kalmar och hur gammal du är? :)
 
Jag har jobbat på McDonald's sedan i slutet av Juni månad. Min syster har jobbat där i några år (båda mina syrror har jobbat där men min äldsta slutade för ett bra tag sedan) och har nu blivit skiftledare så hon "fixade" jobbet åt mig. Dock tog det ungefär ett år innan jag fick jobb där ändå för dom behövde inte folk när jag sökte och mitt cv lades i högen bara bland alla andra, men till slut, efter ett X antal försök, så ringde dom och bad mig komma på arbetsintervju :), var verkligen skitnervös då! Tror faktiskt aldrig att jag har varit så nervös någonsin i hela mitt liv, och syrran vad utomlands just då med så vi skypade massa och jag ställde tusen frågor osv haha.
 
Och till dig som trodde att jag hade fuskat i fototävlingen, som inte trodde att Carro och Thor bland annat var riktiga röster så kan jag säga dig att Carro är min syrra (hon som jobbar på mcd) och Thor är en gammal vän, varför skulle dom hitta på det? Och jag tror allt att Felicia kollade så att IP-adresserna inte var samma.
 
Jag i min finfina Mcd-skjorta igår! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0