Veckan

Ser fram emot en otroligt underbar vecka med väldigt lite skolarbete och jobb, och väldigt mycket tid till annat:
 
Måndag - Ledig. Ska gymma med syrran, springa en runda, städa rummet, plugga religion, VILA, simma i simhallen.
Tisdag - Slutar skolan halv 12. Då ska jag fota en kvinna till mitt projektarbete, sen hem och springa lite och sedan jobba på min samhällsuppgift.
Onsdag - Skola, och sedan förmodligen utgång.
Torsdag - Skola, sedan förmodligen hem och vila ut.
Fredag - Skola, sedan hitta på något kul? Kanske träffa någon kompis.
Lördag - Jobb 16-22, hitta på något kul innan jobbet?
Söndag - Jobb 16-21
 
Åå, fler veckor som denna röstar jag på! Tänk att ha så mycket tid över att man knappt vet vad man ska hitta på! Ska försöka utnyttja detta :D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0